Известие

Collapse
No announcement yet.

стрелката на горивото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ....
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:21.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
      Ще си пусна втори пост че...

      Не е като на GTV-то
      Извадих помпата,поплавъка е като на тоалетно казанче.С едно спрейче напръсках пистата с която контактува.Позачисти се ама и не беше много зацапана.Да и бая ли по друг начин или да връщам всичко обратно и да си мисля че съм я оправил?

      ---------
      Ако има мераклий да качвам снимка?
      Трудно ли е свалянето? Под седалката ли е поплавъка?
      166, 2.4 JTD'00

      Comment


      • #18
        Не е под седалката - обуваш си панталонки, които трудно се цепят и се мушкаш в багажника - точно зад седалката е - ако извадиш резервната гума ще има къде да си сложиш част от краката
        Мисля, че с контактен спрей не става - май "пистичките" се износват и трябва с пинсета да се намести пластината да контактува малко по-нагоре или по-надолу
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
          Не е под седалката - обуваш си панталонки, които трудно се цепят и се мушкаш в багажника - точно зад седалката е - ако извадиш резервната гума ще има къде да си сложиш част от краката
          Мисля, че с контактен спрей не става - май "пистичките" се износват и трябва с пинсета да се намести пластината да контактува малко по-нагоре или по-надолу
          Мерси, ше черпим по една бира
          166, 2.4 JTD'00

          Comment


          • #20
            ....
            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:21.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #21
              Малко е встрани от темата,но може ли аз да нямам тази екстра която да показва за колко километра имам гориво и къде и как точно се вижда?
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                ....
                Attached Files
                Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:21.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Не е много трудно,гадно е развиването на фланеца които натиска помпата.Иначе резултата си нямам на идея какъв е и дали го има.Сутринта ще има проба
                  Бе то не е много трудно ама зависи като малък колко филии се изял, `щот аз като стигна дъното на багажника и краката ми почти отлепват от земята, ` па Чимев го знам е почти моя размер....
                  ... А фланеца - тъп секач и 3 килограмова "скоба"
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #24
                    Абе аз целия се заврях вътре, ама резултата не е обнадеждаващ. Всичко си беше доста чисто, позабърсах потенциометърчето леко с парцал и вд 40 и сглобих. Сега стрелката подскача много по-рязко - давам газ и пада, спирам и се вдига, същото прави и без никакво G, когат си реши. Май съм за поплавък, че тия тънките нишки на потенциометъра са доста износени
                    166, 2.4 JTD'00

                    Comment


                    • #25
                      и ся к`во праиме ?? освен да фана да разкостя моя и да видя при братчеда дали нЕма да стане от некой ФИАТ, че той продава помпите и поплавъците ги метка на боклука
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #26
                        Ако свършиш тая работа нема да се оплача
                        166, 2.4 JTD'00

                        Comment


                        • #27
                          ....
                          Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:21.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #28
                            Така,доста странно ми се струва, че по едно и също време ни се случва да имаме еднакви проблеми.Миналата седмица(15 юли) ходих до Черноморец за ден два,по път, малко преди новата отсечка до Карнобат стрелката на горивото така стремоглаво се спусна към нулата че ме накара да си мисля дали резервоара не е пробит.ICS-са показваше че има нафта за около 100-тина километра и аз на риск реших да стигна до бургас пък там ако се налага да дозаредя.заредих в Бургас и през следващите два дена не ползвах колата,на връщане обаче преди Сливен стрелката реши пак да ме изправя на нокти но аз знаех че в резервоара има гориво и спрях да и обръщам внимание.Е,ами оправи се в края на краищата и в момента си показва пак абсолютно точно,от цялата тази история ми се струва че имаше някакъв шаш на техниката който обаче не съм сигурен от какво точно се породи.Не знам в каква степен има отношение но предния ден смених горивен и въздушен филтър.

                            Comment


                            • #29
                              Бе немаше ли пълнолуние тия дни
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #30
                                Има ли някой с горе описания проблем с нивомера на горивото който да го е оправил в края на краищата.Моя уред тотално откачи в буквалния и преносния смисъл на думата.То колата не е вече в България ама барем да знам каква е диагнозата.

                                Comment

                                Working...
                                X